PR Work: Sociální média - mýtus nebo užitečný nástroj?

Akce Praha

PR Work: Sociální média - mýtus nebo užitečný nástroj?
Přednášky a kurzy
Web organizátora:
www.prklub.cz
Další akce ve městě Praha

PR Work: Sociální média - mýtus nebo užitečný nástroj?

Vy ještě nemáte profil na Instagramu? Nepoužíváte Facebook Stories? A na Twitteru také nejste moc aktivní! Ale potřebujeme to doopravdy? Stojí všechen čas a prostředky věnované dění na sociálních médiích doopravdy za to? Kolik toho má PR profesionál o tomto typu médií vědět? A kolik času a pozornosti jim věnovat? Společně se podíváme s využitím jednotlivých médií i na konkrétní případové studie.

REGISTRACE ZDE: http://bit.ly/socialni_media

Na co se můžete během semináře těšit:

Úvod do světa sociálních médií
Jenda Perla, Marketing Manager, Dataweps
Jenda Perla se sociálním sítím věnuje od začátku jejich marketingového využití v České republice. Napsal o nich bakalářskou práci, pravidelně o nich píše a školí. Přesto je zastáncem využití sociálních médií pouze v případě, že dávají pro konkrétní firmu smysl. Během své profesní dráhy se podílel na strategii a správě profilů firem různých velikostí, od Coca-Coly či Gambrinusu po Primeros či neziskové organizace.

Případová studie Facebook profilu Běhej lesy: Sportem ku zdraví a aktivní komunitě na Facebook
Richard Valoušek, senior PR manager, RAUL!
Jen málokterý sportovec nezaznamenal Facebook profil Běhej lesy, který je součástí projektu Českého olympijského výboru Česko Sportuje! O stránku na nejoblíbenější sociální síti se stará agentura RAUL! O tom, jak se aktivně starat o stránku s více než 20 000 fanoušky se přijde podělit Richard Valoušek.

Případová studie kampaně 100 skvrn, 100 zážitků: Jak oslovit cílovou skupinu maminek na sociálních médiích
Alžběta Fridrichová, ADison
Alžběta učila lidi odvykat kouření i cvičit oční jógu, oslavila s IKEA 20 let její existence na českém trhu nebo si vymyslela Týden barev a nechala po Praze tancovat padesát barevně oblečených mimů. Před pár lety založila vlastní agenturu ADison, která se zaměřuje na integrovanou PR komunikaci a pracuje např. pro BOHEMIA SEKT, Zonky, Pivovar Litovel, Hervis, Durex a také Vanish. Právě pro Vanish v minulém roce agentura zrealizovala zajímavou kampaň se zapojením maminek a několika sociálních sítích. Na semináři představí případovou studii z kampaně „100 skvrn, 100 zážítků".


Další podrobnosti najdete na našem webu: http://bit.ly/mytus_nebo_nastroj

Cena: 1 890 Kč pro členy PR Klubu
2 140 Kč pro členy APRA a ČMS
2 390 Kč pro ostatní zájemce

Registrace skrze on-line formulář: http://bit.ly/socialni_media

Místo konání akce: Etnosvět, Legerova 40, Praha
Vstupenky: http://bit.ly/socialni_media
Datum začátku akce: 4. Dubna 2018 13:00
Datum ukončení akce: 4. Dubna 2018 17:00
Pravděpodobné souřadnice: 50.0731N 14.4307E

Případné změny si prověřte na webu akce PR Work: Sociální média - mýtus nebo užitečný nástroj?

Jméno organizátora: PR Klub
Fotografie
Mapa akcí v okolí
Mapa podujatí
Komentovat akci
Podobné akce
Co jsem: tělo, mysl nebo duch?
Nová Akropolis, Varšavská 19, Praha 2, Praha
Filozofie pro život
Nová Akropolis, Varšavská 19, Praha 2, Praha
Elementálové, duchové přírody
Nová Akropolis, Varšavská 19, Praha 2, Praha
Karma
Nová Akropolis, Varšavská 19, Praha 2, Praha
Filozofie pro život
Nová Akropolis, Varšavská 19, Praha 2, Praha