Culture Matters: Jak dělat marketing kulturního eventu
Akce Praha
Culture Matters: Jak dělat marketing kulturního eventu
✳ MARKETING V PRAXI KULTURNÍCH ORGANIZACÍ ✳
Marketing v kultuře jako cesta k pochopení potřeb diváků a jejich naplnění vyvažuje vždy ohled k poslání dané instituce a jejím uměleckým, estetickým a odborným cílům. Kulturní instituce uchopíme jako tvůrce obsahu na pomezí umění, komunit, tvůrčích průmyslů a cestovního ruchu v éře digitalizace a sociálních sítí.
✳ NA CO SE NA WORKSHOPU ZAMĚŘÍME ✳
▪ Pohled na praktické příklady i aktuální trendy.
▪ Rozvoj a rozšiřování publika a jeho aktivní zapojování.
✳KDO BUDE HOSTEM ✳
Jiří Sulženko
Pedagog Katedry produkce DAMU, ředitel programu DEPO2015 v Plzni. V letech 2013 – 2015 působil jako ředitel programu projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015, před tím jako ředitel KC Zahrada na Jižním Městě v Praze, produkční a manažer marketingu v Divadle Archa a šéf Studia Damúza. V roce 2016 se podílel na úspěšné kandidatuře Temešváru na Evropské hlavní město kultury 2021.
✳ ZA KOLIK ✳
Cena za jednotlivé workshopy je 590 Kč.
Cena za všechny letní workshopy je se slevou 3×100 Kč, dohromady 1470 Kč.
* Jak ufinancovat kulturní event
* Jak dělat marketing kulturního eventu
* Kultura a média
Místo konání akce: Impact Hub Praha, Drtinova 10, Praha
Vstupenky: http://www.culturematters.cz/kurzy/zive-seminare/workshop-jak-delat-marketing-kulturniho-eventu/
Datum začátku akce: 27. Července 2017 17:30
Datum ukončení akce: 27. Července 2017 20:00
Pravděpodobné souřadnice: 50.0764N 14.4023E
Případné změny si prověřte na webu akce Culture Matters: Jak dělat marketing kulturního eventu